Περί Adwords – Ενημερωτικό

Google AdWords

Το Google Adwords είναι μια υπηρεσία που παρέχεται από τη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο για τη δημιουργία διαφημίσεων. Σκοπός της η αποτελεσματική προβολή της επιχείρησης σας απλά, εύκολα , γρήγορα και με χαμηλό κόστος. Εσείς πληρώνετε μόνο όταν κλικάρουν στη διαφήμιση σας.
Αρχικά δημιουργείτε τις διαφημίσεις σας, κατόπιν προβάλλονται στο Google και στη συνέχεια προσελκύετε πελάτες που στοχεύουν να αναζητήσουν τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε τον προϋπολογισμό σας ανάλογα με την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας. Χρεώνεστε μόνο για τα κλικ στη διαφήμιση σας χωρίς παραπάνω δεσμεύσεις ή κρυφές δαπάνες.

Προώθηση Επιχειρήσεων

Ανεξάρτητα από τον προϋπολογισμό σας και το χρόνο που έχετε, μπορείτε να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, χρησιμοποιώντας το διαδικτυακό διαφημιστικό πρόγραμμα της Google. Με το AdWords, μπορείτε να επιλέξετε πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας, να ορίσετε έναν προϋπολογισμό με τον οποίο θα νιώθετε άνετα (δεν υπάρχει δέσμευση για ελάχιστη δαπάνη) και να μετρήσετε εύκολα τον αντίκτυπο της διαφήμισης σας.

Προσεγγίστε άτομα ακριβώς όταν αναζητούν στο Διαδίκτυο αυτό που προσφέρετε εσείς. Η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανιστεί στο Google και στους ιστότοπους των συνεργατών της. Με την προσφορά κόστους ανά κλικ (CPC), χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

SEO Webhosting

Τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης με την Google
Μερικά σημαντικά πράγματα κάνουν το AdWords να ξεχωρίζει από τα άλλα είδη διαφήμισης. Με το AdWords μπορείτε:

*Να προσεγγίσετε άτομα ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν αυτό που προσφέρετε εσείς

Η διαφήμισή σας εμφανίζεται στα άτομα που ήδη αναζητούν τα είδη των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρετε. Έτσι, αυτά τα άτομα είναι πιο πιθανό να δράσουν.
Μπορείτε να επιλέξετε πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας — σε ποιους συγκεκριμένους ιστότοπους και σε ποιες συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές (πολιτείες, πόλεις ή ακόμα και γειτονιές).
Το AdWords προσεγγίζει το 80% των χρηστών του Διαδικτύου στις Η.Π.Α. Είναι μεγάλο το κοινό αυτό.
Παράδειγμα
Ας πούμε ότι είστε υπεύθυνοι για ένα φούρνο κοντά στην Πάτρα. Ορίστε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας στους πελάτες μόνο αυτής της τοποθεσίας και, όταν κάποιος που ζει ή κάνει διακοπές εκεί αναζητήσει στο Google «κεκάκια βατόμουρο κοντά στην Πάτρα», θα μπορεί να δει τη διαφήμισή σας και να κάνει κλικ σε αυτήν για να συνδεθεί με την επιχείρησή σας.

*Να ελέγξετε τον προϋπολογισμό σας

Με την προσφορά κόστους ανά κλικ (CPC), χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και όχι όταν εμφανίζεται η διαφήμιση. Υπάρχουν διάφορες επιλογές υποβολής προσφορών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Αποφασίζετε το ποσό (μικρό ή μεγάλο) που θέλετε να δαπανάτε κάθε μήνα και δεν θα χρεωθείτε ποτέ παραπάνω από το συγκεκριμένο ποσό.
Δεν υπάρχει δέσμευση για ελάχιστη δαπάνη.
*Να δείτε ακριβώς τι έχει επιτυχία στη διαφήμισή σας και να βασιστείτε σε αυτό

Δείτε μια αναφορά της προόδου της διαφήμισής σας — δείτε πόσοι νέοι πελάτες συνδέονται στην επιχείρησή σας μέσα από τη διαφήμισή σας, από πού προέρχονται και άλλες λεπτομέρειες.
Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία του AdWords, για να επεξεργαστείτε και να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας, και να αυξήσετε τον αριθμό των δυνητικών πελατών που θα επικοινωνήσουν με την επιχείρησή σας.
Είναι απλό να ξεκινήσετε και είναι εύκολο να το διακόψετε προσωρινά ή μόνιμα. Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα ή περιορισμοί.